inekemombasa.reismee.nl

Kwale en Msambweni

Gisteren ging mijn schoolmaatje Jorien naar het project Blessed Camp en ik naar Kwale, waar de homeopatische kliniek en school is waar Annelie zich mee bezig houdt. En omdat het min of meer in de zelfde richting was reed ik mee. Peter, onze chauffeur wilde de omweg wel maken en dus gingen we er met elkaar naartoe, helaas was Marie-Louise er zelf niet, maar we hebben een rondleiding gehad en naar mijn bevindingen in mijn situatie kwam het erg luxe over. Zag er prachtig uit met erg mooie rieten daken waar ik echt verrukt van ben, heb een aantal studenten ontmoet, waaronder de 2 meisjes die door Annelie gesponsord worden. Dus werd uitgenodigd een andere keer terug te komen, heb nu telefoonnummer en email-adres, dan is het makkelijker een afspraak te maken. Ben uiteindelijk toch helemaal meegegaan naar Msambweni waar we Jorien in haar nieuwe behuizing hebben afgeleverd. Het was al na 5-en voor we de weg terug gingen en het is met de traffic jam en de ferry toch wel ruim 3 uur onderweg. Het was een leuke dag. Dus binnenkort als ik vrij heb eind april, ga ik nog wel eens die kant uit. Het was ook oor Peter een ervaring rijker, had nooit van homeopathie gehoord, dus wil daar graag voor een of ander oog probleem naartoe. Vandaag ben ik alleen op stap naar Mtwapa een beetje ten noorden van Bamburi, wil ruines bezoeken, maar dat geeft wat gedoe om er te komen, behalve achterop een motorbike, ben ik niet zo verrukt van in het verkeer hier. Dus ik zie wel. Dit was het weer voor nu. Lieve groet, ineke

Reacties

Reacties

Anita Hoogerwerf

En als je daar even zit lijkt alles al een beetje te wennen.....wat zal het straks weer een andere wereld zijn hier in Nederland. Geniet maar lekker nog van alle bijzondere, vreemde, lieve en onverwachte situaties, Anita

Ineke

Wat maak jij veel mee.Je bent nu al op de helft, nog
even en je bent weer thuis. Hier gaat het allemaal
goed. geniet er nog maar van . We horen de verhalen wel in Mei.
groeten Hans en Very

Germen en Janny

Lieve Ineke,
Je laatste verhalen gelezen. Wel een turbulente tijd maak je mee. Ook humor speelt gelukkig een rol. Bij ons alles goed. Zijn net een week naar Arcen geweest, gewandeld, gefietst en genoten in het Thermaalbad. We wensen je nog een goede tijd en zullen je blijven volgen. Liefs Germen en Janny.

lia Daniel

Met veel plezier lees ik al je verhalen.
en probeer me in te leven in de wondere wereld waarin jij je weggetjes zoekt.
liefs Lia

annelie Smits

Wat leuk dat je bij het project 4Kenia in Kwale bent geweest. Jammer dat Marie er net niet was, want dat is een geweldig enthousiaste vrouw en je had weer even nederlands kunnen kletsen. Maar leuk dat je Anne en Wincate, mijn sponsor leerlingen wel hebt ontmoet. Ik ga weer terug in november, want ik kan de meiden daar niet zo lang missen.
Ik lees de website nu pas, dus vandaar deze late reactie. Ik bel je wel in Nederland.

groetjes,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood