inekemombasa.reismee.nl

weer thuis

Het zit erop, ik ben dinsdag thuisgekomen, na een lange vooral koude vlucht in een enorme plane met maar ca. 50 passagiers aan boord, dus over ruimte viel niet te klagen. Dinsdagnacht om 2 uur de wekker. Korte douche, aankleden, laatste dingen ingepakt en om half 3 reden we richting vliegveld. nog even langs het huis van Peter en Nancy, want Arianne wilde even mee uitzwaaien. Dat was natuurlijk heel lief. Op de luchthaven was ik aanvankelijk de eerste en de enige, dus ik dacht wat is dit, maar goed er kwamen nog wel wat mensen en uiteindelijk was het toestel redelijk gevuld. In Nairobi de weg gevraagd en dat ging ook allemaal heel soepel, moest wel naar een andere vertrekhal, maar geen probleem en dan een pest eind lopen naar de gate, maar ook dat was allemaal binnen de vertrektijd geregeld. Na ruim 8 uur vliegen kwam ik een half uur eerder aan dan gepland, wind mee zeker en met zo weinig mensen/bagage vliegt zo'n toestel misschien ook wel sneller. Commissie van ontvangst en thuis bloemen, ballonnen, champagne. Heerlijk weer thuis. Moet wel even opknappen, want toch een forse ontsteking in mijn holtes, maar volgens de dokter zijn de longen 'schoon'. Dus het zal wel weer goed komen. Geniet nu van mijn eigen huis en bed en alles. Dit is het einde van een verhaal van 3 maanden Kenia. Ik heb er van genoten en mis de kindertjes wel, maar heb nu mijn eigen gasten weer in de buurt en dat is ook heeeel erg lekker. Bedankt voor de tijd die ieder nam om de verhalen te volgen. Voorlopig even niet op reis. Dus dat scheelt. Lieve groet, ineke

Reacties

Reacties

maeta

Hoera, ik ben blij voor je dat je weer lekker thuis ben, in je enige huisje.
Ik hop dat je een heleboel bloemetjes in huis heb staan.
Je zal wel even aan de niewe tijd moeten wennen.
Komt ook wel weer goed!tot schrijfs,Metha

Germen enJanny

Lieve Ineke,

We hebben genoten van je avonturen.
We zijn helaas niet op het feest van Ad.
We hopen je weerte kussen eind september.

Lieve groeten van We

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood