inekemombasa.reismee.nl

Mombasa today

Hallo allemal, hier ben ik uit Mombasa. Vandaag de school bezocht. It was a little bit shocking als je het vergelijkt met de hollandse situatie. Morgen start ik in gr 1, 2, 3 allemaal samen in 1 ruimte. Ik woon bij Christine en haar 3 dochters, Rose, Faith, Sheila en pleegdochtertje ( 7jr) Lenzah. Het contact is perfect, ik deel een kamer met Sheila (22) very clever girl. studeert Law. Vandaag en morgen verhuizen we naar een ander huis. Lang verhaal, want ze woont pas 2 mnd in dit huis, maar het zal daar absoluut rustiger en minder stoffig zijn. Dus ik ga zo mijn koffer pakken en slaap misschien al vanavond in het andere huis. Zij woonde daar eerst naast, eigenaar wilde het huis terug, dus verhuizen naar Vescon II, maar Christine is niet happy en dus terug naar die andere compound. Ik ben geloof ik niet erg helder, maar ben al zo in het engels bezig in mij zelf. Zoveel indrukken, drukke stad, de matatu's brrr. Vervoer. Ik denk niet te veel als ik er in zit. Het gaat allemaal razend snel. Morgen start ik officieel op school, it was breaktime afgelopen week, dus. Jullie horen van mij. veel liefs, ineke

Reacties

Reacties

Anita Hoogerwerf

Aan Ineke,
Fijn dat je goed aangekomen bent. Wat een wereld van verschil het leven hier met alle luxe (waar we ons niet altijd zo bewust van zijn) en het leven daar.
Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen, liefs Anita Hoogerwerf

Mirian

Hoi mam,
Leuk hoor dat engels en nederlands door elkaar. Begrijpen het best.
Heel veel succes met je eerste officiele dag op school vandaag.
Dikke kus,
Mir

Anna

Hi Ineke,

als je in dit tempo doorgaat spreek je straks je moerstaal niet meer als je terugkomt. Volgende keer wil ik ook wat authentieke Keniase woorden lezen!

plezier met de kinderen!
xx Anna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood