inekemombasa.reismee.nl

net terug uit school

zo de schooldag zit er weer op. vandaag gestart in grade 3, english and maths. After breaktime 11.00 o grade 5. Zij vragen mij altijd smorgens met hun liefste smile, kom je bij ons? please, please. Ok dus. Na de lunch verder in grade 4, ook een allerliefst groepie kids. Zij genieten van een opgestoken duim, want dat betekent goed. laatste deel van de dag de KA1, 2 en 3 = kindergarten. Die breken de boel af, hadden na de lunch geen teacher, dus puin ruimen. ben maar even wat bewegingen met hen gaan doen. Zij worden nog veel in swhahili aangesproken, helaas beheers ik niet. Mar goed uiteindelijk kreeg ik ze mee en hebben we toch nog gelachen, maar er zitten een paar donderstralen bij. Leuk zo van deze en gene reacties te krijgen. Ik moet altijd naar een int.caf, want in mijn gastgezin werkt het internet niet. Soms heb ik het wel een beetje zwaar, maar ook dat komt goed. het is vooral erg heet en de matatu is soms een ramp. Vanmorgen kreeg ik een lift. Iemand bij de busstop stapte in een personeneauto en vroeg waar ik heen moest. later denk ik dan Ien is dit slim, maar het waren aardige gasten en ook wel comfortabel zo'n auto. Ik ben dus goed aan gekomen. Lieve mensen geniet alsjeblieft vooral van de regen, ik mis het hier. veel liefs voor ieder. Ineke

Reacties

Reacties

ria

He Ineke.
Leuk om je ervaringen zo te lezen.Ik denk veel aan je.
Groetjes Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood