inekemombasa.reismee.nl

weekend mombasa

net een heel verhaal geschreven, gaat er iets fout met het land van herkomst, alle tekst kwijt. balen. Dus ik begin opnieuw, maar zal het wat korter houden. Vrijdag examens op school, was een heel gedoe, alle leerlingen moeten opgesplitst om niet met iemand van het zelfde jaar in een bank te zitten. Eerst mathematics, 2 uur ploeteren, sommigen zelfs langer, smiddags english, Had ik grade 4 nagekeken, hele lage score had Hyline, een van de teachers mij de verkeerde scorelijst gegeven. Dus de zaak aanpassen, toen was het beduidend beter. Maar dat zijn vervelende dingen. We hebben er maar omgelachen. en ik heb het mee naar huis genomen om het netjes aan te passen. Ik had het om 4 uur wel gehad en anders is het ook lastig thuiskomen vanwegen rush houre. Zaterdag zijn we met z'n 6-en naar Nyali-beach gegaan, heerlijk gezwommen. Windkracht 4, lekkere golven veel zeewier, maar genoten. een kite-surfer was bezig maar er was te weinig wind zei hij, een zweed. Even mee gekletst. heerlijk langs het strand gelopen, veel gekletst met elkaar, ik ben wel een ouwe tussen al dat jonge grut van 18 tot ergens in de 20. maar het contact is goed. Vandaag met Christien en nog wat mensen naar de swahili kerkdienst. Leuk, zingen, dansen, muziek en ook een kwinksalg tussendoor. het duurde ruim 2 en half uur. Dus wel lang, maar leuk om mee te maken. dan het gevecht om toch weer met z'n allen in de matatu te komen. Thuis de lunch en nu hier, dus voor de 2e keer dit verhaal. Zal staks heel precies kenia aanklikken, want anders wordt het niet verstuurd, beetje jammer. Morgen met 7 man naar Blessed Camp, 80 km onder Mombasa, met een minivan, gehuurd, Alex rijdt. heledag onderweg. Nou dit was even mijn verhaal. veel liefs van mij voor ieder die dit leest. Alles ok met mij. Dag, dag, ineke

Reacties

Reacties

Anna

Hee Ineke, mooi om zo met je mee te reizen, klinkt heerlijk dat strand......hier ook veel zon maar koud!

Veel plezier en mooie dingen morgen bij Blessed Camp.

groetjes
Anna

Shereen

Hoi Ineke,

Leuk om je reisverhalen te lezen! We missen je bij Fifty Fit!
Maar we denken aan je. Ik blijf gezellig meelezen van je avonturen! Groetjes Shereen van Theo Meijer Sport

maeta

Je moet daar wel gedult hebben,
Ik leef met je mee hoor.
Dat je steeds je briefjes verliest,jammer,mischien kan je "save" aanslaan voor je schrijft, dan kan je het weer
terug vinden.
Wat heerlijk aan zee te gaan,daar knap je weer van op.
Dat noemen wij een OCEAN FIX
Lieve schat pas goed op je zelf en krijg genoeg slaap,
dan kan je er weer tegen aan.dikke zoen Metha

mans

Hoi Ineke,
leuk .....je berichtjes te lezen, en te zien dat het je goed gaat.
Dat zwemmen met die hoge golfen....heerlijk lijkt me dat. Hier roetkoud, veel zon.
Hou je goed, en tot horens.
dag,dag...... mans

To de Jong

Vanmorgen bij Fifty Fit liepen we buiten in de vrieskou over jou te praten, vol bewondering. Je doet het toch maar, chapeau. Groetjes To.

Joan Koulen

Hi Ineke,
Amazing,I do have a lot of respect for what you are doing there in Mombasa, and from what you have written you seem to be enjoying it too. Keep up the good work, and have lots of fun. Miss our fillm appointments.
Love, Joan

Lia Daniel

Leuk om te lezen dat kinderen gewoon kinderen zijn waar ook ter wereld.
Wat een ervaringen allemaal, je zal je vast vaak verbazen.
Keep up the good work
liefs Lia

ria frowijn

Hoi Ineke,
Wat leuk om je reis verslag te lezen Fijn dat het zo goed gaatJe beleeft heel wat , meer dan op tarweland.
Ik heb wel bewondering voor je hoor. .
Liefs ria groeten ook van frits

ria frowijn

Hoi Ineke,
Wat leuk om je reisverslag te lezen.
En wat beleef jeveel.Wij hebben wel bewondering voor je. Op tarweland gaat het goed.
liefs ria groeten ook van frits

shereen

Hi sportmeissies, maar even algemeen voor wie dit leest. Ik mis mijn sportactiviteiten wel. Hier is lopen er niet echt bij. Ik loop wel eens van mijn school naar de Nakumatt, groot winkelcentrum, is half uur lopen, maar langs een drukke weg. ord je niet echt vrolijk van. Maar dat is het wel zo'n beetje. Ben nu over de helft, was een paar dagen niet zo ok, maar nu weer prima en de kinderen zijn om op te vreten. Maar altijd doorweek van zweet is niet zo prettig. Liefs voor de sportclub, ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood