inekemombasa.reismee.nl

hard gewerkt vandaag

vandaag de verjaardag van mijn dochter. Ben er helaas niet bij, maar leef wel in die veronderstelling. Aan de kinderen op school vertelt en zij zenden hun felicitaties, net als de teachers. Een paar heftige dagen meegemaakt. Een kind grade 4 waar ik veel mee werk, werd ineens onwel, dinsdag. Enorme hartritme. Ik schrok me dood, wat gebeurt hier. Naast de school is een medical centre dus ik daar met haar naar toe en de doctor gezien. Hij heeft haar onderzocht en bloedtest. Volgens hem hyperventilatie. Het was beangstigend. Dan zie je hoe je de kinderen al in je hart hebt. Hij sprak met haar in swahili en legde mij de thuissituatie later uit in engels. Niet om vrolijk van te worden. Hij wilde haar de volgende dag terug zien en vandaag moest ook mama op draven. Het gaat nu beter met Riziki, ze heeft medicijnen en ziet er beter uit. Mam was ook blij dat ik er bij was. Enfin, zo gaat dat hier. Net nog even met Jorien een sapje gedronken in de Nakumatt. een groot winkelcentrum op de weg naar huis. Wel lekker af en toe zoiets. Jorien woont nu ook bij ons, dus deel een kamer met Sheila, dochter des huizes, Paula, duitse volunteer, Jorien en ik zij de gek. De moeder van het spul. Het is grappig met alleen maar jongelui om te gaan. We hebben ook veel lol en gaan binnekort op safari. 4 dagen met 5 a 6 personen. Volgens mij alleen met meiden. Nou dit was weer even een verhaal. Bedankt allen die reageerden, Ik stuur hierbij mijn lieve groet aan ieder. Tot het volgende verhaal. Dag, dag, ineke

Reacties

Reacties

Ria

Hallo moederoverste, Ineke!!!
Wat is grade 4?
Je hebt het wel verteld maar ik ben het vergeten. Dit is geen gewoon schooltje he? Er is iets bijzonders mee of met de mensen toch?
Zo te lezen heb je je al aardig genesteld.
Ik ga vanavond bij de expeditie eten.
Lieve groet van Ria

Lievegroeten van Ria

maeta

hoi ineke,he was wel op de juiste plaats en de juiste tijd,ben blij dat het wat beter gaat met dat meiske.
je had haar toch niet iets engs verteld dat ze zo hypervetilated?Ha.
Dat lijkt me wat op safari gaan,ik hoop dat je veel fotos maakt.
het giet hier in Oregon,maar we zijn er aan gewent,
net een oud briefje van Neli gevonden,
"geluk van de kunst is een bouket te kunnen maken van de bloemen waar je bij kunt".
Dat doe jij zeker op dit moment.liefs Metha

Deetje

Hallo Ineke,
Ria sprak ik dinsdagavond bij dansen en via haar is het mogelijk geworden dat ik je avonturen kan volgen. Heb al je verhalen nu gelezen. Dat is erg leuk.
Lieve groet Deetje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood