inekemombasa.reismee.nl

weer een weekend

Zaterdag vandaag, dus een beetje uitslapen, hoewel om 8 uur heb ik het wel gezien, je drijft dan toch je bed alweer uit. het was een drukke spannende week, maar de kinderen breken soms mijn hart. Toen ik had verteld dat Mirian jarig was, kwamen er vrijdag een aantal op mij af met een opgevouwen papiertje en daar was dan heel mooi opgetekend vooral boemen en auto's met teksten als I love you, I will never forget you, please stay with us. You are the best teacher. Nou ja, dat laatste neem ik met een korreltje zout, maar ze vinden het heerlijk af en toe te grappen en ik probeer toch met wat toneelspel de zaak wat aantrekkelijker te maken. Soms kijken ze mij dan aan van wie is hier u gek, maar ze genieten er ook van. Met Riziki gaat het gelukkig beter. Ook nog met haar mama naar de doctor geweest en dat was ook een prima bijeenkomst. Volgend weekend plannen we met 4 of 5 meiden op safri te gaan. Zondag zien we meneer Bongotours, die het verzorgen zal. Vrijdag wel, maandag terug. East and West Tsavo, in tent, banda (wat dat ook mag zijn) en lodge. Ik ben heel benieuwd. Maar zo zie je, dat ik ook volop geniet. ben s avonds meestal kapot en doorweekt, maar dat hoort erbij. Het vervoer blijft eng, maar kan er al beter mee omgaan. Volgende keer meer. Goed weekend allen en liefs, ineke

Reacties

Reacties

mans

Hoi Ineke,
Wat maak je veel mee, en heerlijk de waardering te horen. tenslotte doe je het daarvoor.
De safari lijkt me een fijne break, even wat ontspanning.
Leuk je verhalen te lezen.
Het is zo weer mei hoor !!!! Hier nu voorjaar, heerlijk.
Lieve groet, Mans

Joan Koulen

Hi Ineke,
There is a lot going on there,no time to be homesick. Enjoy and be careful when you go on safari. Still pretty cold here but we have had some much needed sun over the last few days. Sarah-Jane returned safely from Pakistan a week ago - no more sleepless nights for me. Much love, Joan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood