inekemombasa.reismee.nl

weekend

Vandaag zondag net terug van de beach, waar ik met 2 andere meiden lekker van zand, zee en zon heb genoten. Er was een lekker windje dus waren er aardig wat kite-surfers bezig. Geweldig om te zien hoe ze enorme sprongen boven zee maken. Het was een leuk weekend, vrijdag avond met 8man naar Lambada, een danstent in Mtwapa, waar we aardig de beest hebben uitgehangen en op derand rond de poolhebben gedanst. Ik ben nu niet meer de doingoood girl, maar de doingbad girl. We hebben erg gelachen, maar ik was de enige die alleen op water en cola stond. En ja er komen dan altijd wel allerlei kerels op je af, dus iedereen lag plat als ik daar weer eens last van had, maar blijven lachen is het beste. Ik heb nu wel een slechte naam. Nee hoor zo erg is het ook weer niet, maar het zijn verder allemaal jonge mensen, dus is het geloof ik wel vreemd, dat ik idioot meedoe. De terugreis met 2 auto's was wel een beetje gevaarlijk, want erg sober waren de chauffeeurs niet en ik zat naast Said, een keniaan uit Nairobi, vriend van Alex = zoon des huizes. Hij reed heel langzaam, maar ik moest hem wel steeds zeggen links te blijven rijden. We zijn goed thuis gekomen, een andere optie is dan achterop een motorbike, nou dat zie ik dan helemaal niet zitten. Matatu's reden op dat uur niet meer. Gisteren een barbecue in het Doingooodhuis vanwege, ik geloof 1-jarig bestaan, maar heb dat niet helemaal helder. Er werd nogal door elkaar heen gepraat. Maar was gezellig. En nu dus kleverig van zout en zand en zo terug naar huis. Morgen is het weer gewoon maandag en dus werken. Het was alles met elkaar een leuk weekend. Sluit nu af met een lieve groet voor iedereen, dag, dag, ineke

Reacties

Reacties

mans

Hoi Ineke,

Je maakt wel enige momenten mee zeg ! leuk hoor.
Fijn voor je dat het allemaal goed en bevredigend uitpakt.....want het is toch een groot avontuur.
Hier alles o.k.
De tijd schiet ook al op , dat je naar Holland komt.
Wat gaat het toch snel allemaal.
Ik wens je nog een heerlijke tijd toe.
En ...........op naar een nieuw bericht van je !

Een hartelijke groet, Mans

mans

nog even............krijg je mijn berichtjes wel ??

Joan Koulen

Glad you are having a good time. It is said that "all work and no play make's Jack (Ineke) a dull boy (girl). We had very nice weather this weekend, not half as warm as there but we are grateful. Much love, Joan

Mirian

Hoi mam,

Leuk hoor dat feesten! Je oefent vast ;-). Wij zijn weer volop aan het zeilen, en zoals Joan al schreef is het hier steeds prachtig weer. Wind daardoor wat minder, maar we klagen niet. Eerste bbq heeft ook al plaatsgevonden.

Tot snel lieve mama.

Mir

louise mennes

Ha Ineke Wildbeest,

Je zal het wel gehoord hebben...de afgelopen 3 dagen was het Afrikaanse zon maar gelukkig niet met bijbehorende temperaturen. Vanochtend hebben de 4de sessie sport gehad van de laatste reeks van 8. En wat dan.....??Er is 1 nieuwe vrouw bij gekomen.
We hebben ge bodyvived (of hoe zeg je dat?). En daarna gefitnessed. Wilma en ik hebben de lopende band ontdekt. Lekker in cadans komen en ff uitfietsen tot slot. Ik had geen tijd om koffie te leuten. Had om 11 uur een afspraak.
Ik ben aardig in de mindfulness. Maak me niet zo druk als ik wel eens deed. Bevalt me goed. Lekker in mijn tuintje gerommeld. En mijn hek met hoge klimmers beplant. Iets meer privacy tussen de buren en mij stel ik op prijs.
Mylady, doe voorzichtig en geen dingen waar je later spijt van krijgt.

Lieve groet
Louise

louse

Hi sporter, nog een week of 5 en ik ben weer terug kan ik misschien weer meedoen of loopt het af? Ik sport nu niet, loop ook nauwelijks, te heet, te veel verkeer, te stoffig. Ik moet toch al een paar lekkere stoflongen hebben opgebouwd zo langzamerhand. Maar verder alles prima. Geniet van je tuintje en het mooie weer. De hitte hier gaat ook erg vervelen, van mij mag het 10 onder nul worden. Groet voor ieder. dag, ineke

mans

Hi Mans, ja ik krijg je berichtjes en als het goed is kun je de reactie lezen of ik doe iets fout. Je hoort van mij over de mail, dag, ineke

Germen en Janny

Ja zo kennen we je weer. Hier alles goed. We verwachten in het weekend ons kleinkind, spannend. We hopen dat alles goed mag gaan.
Liefs en groetjes van Germen en Janny.

Bert Bosman

Ik lees je verslagen regelmatig en ik vind het heel zwaar wat je doet. Afgelopen donderdag 14/04 ben ik weer opa geworden . Anneke heeft een zoon
Veel sterkte en aan het eind een goed vacantie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood